یک نمی دانم

آمرانه

یک نمی دانم

آمرانه

همه چیز تعطیل است

هنوز از به زمین افتادن درخت زنان آن رعنای شانزده ساله نگذشته بود  که خبر آمد عصر پنج شنبه ها هم تعطیل است.

تعطیلات هی زیاد می شوند .

دلیل تعطیلی را که شنیدم با خودم گفتم چه طور چشم من به این بهانه نیفتاده . دوباره سر زدم پیدا کردم. همیشه بهانه ای هم برای تعطیلی این روزها نیاز نیست. با خودم گفتم حالا آخرین عصر پنج شنبه را هم در بایگانی ایام دارم.

 .... رو نوکش یه چیکه آب گفت به من بگیر بگیر

نظرات 5 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 10:14 ق.ظ http://hooyamasiha.blogfa.com/

والا مردم با این تطیلات مسخره وای خوب هوا سرده عمو جون :)
برای دشمنانت کوره را آنقدر داغ مکن که حرارتش خودت را هم بسوزاند

شازده خانوم پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 01:59 ب.ظ

راست میگی؟ عصر پنج شنبه ها هم تعطیل شد؟
چند بار سید علی صالحی گفت کار براشون بفرشتم تنبلیم اومد....عجب.چقدر مجله خوبی بود.
اما هنوز شوکران به راهه

یحیی شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام !

شازده خانوم یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

به روزم....

معدنچی79 شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://miner79.persianblog.ir

آقا سلام... لینک شما رو در قسمت لینک دوستان قرار دادم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد