یک نمی دانم

آمرانه

یک نمی دانم

آمرانه

ای درد مرا درمان

حال ام خوب نیست و بیشتر حال ام خوب نیست چون کش می آید این روز ها ومثل چرک بیرون نمی ریزد روی سطح زیادی سفید . سفید تر از ملافه یا این زیر پوش که شبیه کفن شده  نمی دانم این برامدگی ذهن ام از سرطان است یا آبستن ام نمی  دانم؟ آخر من که با کسی هم خوابه نشدم این توده بی شکل زنده نیست من سرطان دارم حالا باز هم نمی دانم بروم پیش دکترذهن و مغز و بناگوش یا چند تا ملین قوی بخورم شاید ذهن ام کار کرد اگر نه  تنقیه کنم شاید جواب داد اگر نه  تن به جراحی می دهم  عذاب  بکشم  برای چه؟باید جراحی کنم برای کورتاژ چقدر پول می گیرند؟
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 7 مهر 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://dey.blogsky.com

مراقب خودتون باشید مارو هم نگران نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد