یک نمی دانم

آمرانه

یک نمی دانم

آمرانه

 

همیشه اوایل اردیبهشت می پیچد نه! در همه ی کوچه ها  تنها چند روزبیشتر  دوام نمی آورد

 در یک سال اما هنوز من نچشیده ام در این سال  کمی دیر شده است تنها کمی دیر شده است گمان کنم دو روز بیشتر فرصت ندارم اگر دیر بشود باید یک سال صبر کنم یک سال  یک شهر و ....    

هوای اقاقیا به سرم زده اینجا چه می کنم نه من باید بروم کمی اقاقیا بچشم

 در این هوا جای کسی خالیست "کسی که مثل هیچ کس نیست"  من رفتم سلام .....   

        

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ورود برای 13 ساله ها ممنوع سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
ایام خوشتان را تبریک می گویم و به شما هدیه می دهم برای گرفتن هدیه تان به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم که درباره موضوع وبلاگم فکر کنید و نتیجه تصمیم و نظر خود را از تمام موضوع آن به من بگوید پس رسما به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
ازوبلاگتون استفاده کردم ولی خیلی دوست دارم به وبلاگم بیایی و درباره مطالب اون فکرکنی و به من کمک کنی
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد