یک نمی دانم

آمرانه

یک نمی دانم

آمرانه

سیب

   

                 

 

      سیب را همیشه

              روی تاقچه

نگاه کردم

و مانده

حسرت گاز

 برای سیب و دندان هایم

هوس

پس لهیده میشود

ومن شرمنده سیب و چشم های حوایم

و دندان های من گاز نزده کور شدند

آدم اینقدر نفهم

می شود مگر

وعشق با اولین وسوسه متولد نشد؟

پس زنده باد شیطان !

 

وسیب به سر اسحاق

 نمی خورد

اگر تو آنجا بودی

با جاذبه آن دو کره آبی تر از بهار

 

                                        بهار

 وسیب سرخی بر سفره بود           

یک جین شبانه روز تمام!

 

           ...  .

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 27 مهر 1385 ساعت 03:44 ق.ظ http://www.irhc.blogsky.com

درود بر شما دوست عزیز
وبلاگ فوق العاده ای دارید
روز ۷ آبان روز کوروش بزرگ است قرار ما در این روز در پاسارگاد تجمع کنیم و به آبگیری سد سیوند که این محوطه باستانی رو تهدید می کنه اعتراض کنیم
از شما می خوام اگر براتون ممکنه این وبلاگ رو لینک کنید و این موضوع رو تبلیغ کنید
در ضمن خیلی خوشحال می شیم شما هم با ما همراه بشید
بدرود

حانیه پنج‌شنبه 4 آبان 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://hooyamasiha.blogfa.com/

سیب سرخی را به من بخشید و رفت ساقی سبز دلم را چید و رفت
عاشقی های مرا باور نکرد عاقبت بر عشق من خندید و رفت
اشک در چشمان سردم حلقه زد بی مروت گریه ام را دید و رفت
چشم از من کند و دل از من برید حال بیمار مرا فهمید و رفت
با غم هجرش مدارا می کنم گرچه بر زخمم نمک پاشید و رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد